top of page
חיפוש

כתיבת עיתון עובדים: איך יוצרים המשכיות?


כל הכבוד! הפקתם עיתון עובדים ראשון. התגובות מצוינות, פתאום מכירים אתכם, עובדים פונים אליכם ונראה שעשיתם צעד נכון. איך ליצור המשכיות בעיתון עובדים כך שהגיליונות הבאים ימשיכו לצאת ברציפות?

הנה שלושה צעדים ליצירת המשכיות, ועוד משהו:


מגזין עובדים בזמן

קבעו מראש לוח זמנים ליציאת גיליונות מגזין העובדים. לארגון של מאות אנשים, רבעון הוא הדבר הנכון. איסוף החומר לא לחוץ מידי מחד, והציפייה לא ארוכה מידי מאידך. עמידה בלוח זמנים קבוע היא קריטית ליצירת המשכיות. נוצרת ציפייה חיובית, שמענה נכון וקבוע אליה, יוסיף אמון ביחסי העבודה בחברה.


עיתון עובדים

קבעו לוח זמנים לישיבת מערכת להתנעת העיתון הבא - כשבוע לאחר צאת הגיליון. דאגו לקבל היזון חוזר מהקוראים, על ידי חברי המערכת ונאמני המערכת.


מגזין עובדים

בחירת החומרים לעיתון הבא: יש לכם עובדים מעניינים ומסקרנים שישמחו לשתף את חבריהם בנושאי העניין שלהם! אתם תראו שבארגון שלכם, חומר לעיתון לא חסר. פרקו את הנושאים לשני גורמים עיקריים:

  • מאמרים: נושאים חדשותיים משתנים, שראוי לדווח עליהם, נושאים בוערים וכדומה - שתמיד יש.

  • מדורים קבועים: עובדים מצטיינים פעם בשנה, צוות באור הזרקורים כל רבעון, פוקוס על עובד מעניין, תחביב של עובד שהוא יוצא דופן, מנהל בנעלי בית - אין סוף לדברים המעניינים שמצויים בחברה.


ועוד משהו - משהו שנותנים לקוראים!

מגזין החברה אמור לעניין את כלל העובדים, אך הגירויים והמידע שסביבנו, יוצרים תחרות קשה על תשומת לבם של הקוראים.

  • תנו מתנה קטנה שתוגרל בין הקוראים. זו יכולה להיות ארוחת בוקר זוגית, כרטיסים להופעה, ספא מפנק וכדומה. העיקר, תנו לקוראים עוד סיבה להתעכב, להתמיד בקריאה, ולצפות לגיליון הבא.

  • את המתנה תנו תוך שיתוף בצורה מעשית על ידי מדור קבוע, עם אחד מהשעשועונים הבאים: חידון נושא פרסים על מידע מהעיתון, תשבץ מורכב מנושאים הקשורים לחברה, תחרות צילומים בנושא משותף, וכדומה.

אשמח לתרום מניסיוני הרב בתחום,

התקשרו לכל שאלה,

שלכם

מני

0507-528444

אהבתם?

שתפו עם הרשתות החברתיות שלכם כאן למטה (-:


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page