top of page
חיפוש

שלושה טיפים לשיפור תקשורת פנים ארגונית



על מנת למנף את התקשורת הפנים ארגונית, עליה אתם שוקדים רבות, עליכם להראות את מה שנעשה בחברה, ויש לכם הרבה! לכל חברה וגם לחברה שלכם, מגוון פעילויות חיוביות. אספו כל הזמן חומר ותגלו שיש לכם כמות בלתי נגמרת של כתבות וסיפורים עבור עיתון פנים ארגוני, ומגוון כלים נוספים שישפרו את התקשורת הפנים ארגונית.

הנה 3 טיפים שיעזרו לכם באיסוף החומר:

1 צלמו

מה רוצים העובדים לראות בעיקר? בדיוק מה שאתם: את עצמכם, את חבריכם, ואת מכריכם בסדר זה. הפקתם אירוע? הנחו את הצלם. הראו לו מי הדמויות הצבעוניות שחייבים לצלם, והראו לו את אלה שצריך לעזור להם לבלוט. הדיסק צריך להישאר אצלכם ולעבור למעצב. היה אירוע קטן, או סתם שחכתם להזמין צלם? אפשר גם לצלם לבד - ראו את הפוסט הקצר "איך לצלם לעיתון עם מכשיר סלולרי" >>

2 כיתבו

מי יכתוב? מאד פשוט - מנו "נאמני אירוע", אלה שאוהבים לכתוב, ודאגו שיעבירו אליכם אימייל מסודר לסיכום האירוע. משהו קצר שישלב חוויה אישית, סיפור על משהו שקרה, ומישהו מיוחד. שאלון שיוגש מראש וינחה את הכתבים - יעזור להם במשימה.

3 קבלו משוב

אחרי אירוע, מסיבה, הדרכה וכל פעילות - דאגו לקבל משוב בכתב, כתוב בצימצום, ממספר אנשים להם נתתם מראש את השאלון. מה שהם כותבים ישמש כציטוט מודגש שיתבל כל מאמר בעיתון החברה, בכרזות, מסכי פלזמה ועוד.

החומר הנפלא הזה ישמש אתכם לעיתון הפנים ארגוני הבא, ליצירת סדרות כרזות, רולאפים, מסכי פלזמה, מסרים לאימייל ועוד.

שוטטו באתר וגלו כלים שונים לשיפור התקשורת הפנים ארגונית!

חיזרו אלי לכל שאלה.

מני שטרן

0507-528444

stern@stern.org.il

אהבתם?

פרגנו לי ושתפו עם האייקון של פייסבוק או הרשתות החברתיות האחרות, שכאן, מתחת לפוסט.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page