top of page
חיפוש

ארבע סיבות לכתיבת עיתון עובדים מודפס בעידן דיגיטלי



עריכת מגזין חברה

הגעתם למשרד, הקפה ביד, אתם מתיישבים, הידיים ניגשות למקלדת, אבל... יש מגזין בצד המקלדת. מי לא יפתח אותו?

הנה 4 סיבות להפיק גיליון מודפס לארגון, בנוסף למדיה הדיגיטלית ההולכת ומתפתחת, על יתרונותיה הברורים.

1. הרגשה של קבלה מגזין פנים ארגוני מודפס, יינתן ביד בעת אירוע או קבלת המשכורת, ואפילו יגיע לבית העובד. ההרדשה היא של קבלה ממשית, שאין במוצר דומה דיגיטלי. עיתון עובדים מודפס נראה כשי וקבלתו הפיזית מתפרשת באופן אישי.

2. קלות הקריאה

זו עובדה. עד שהטכנולוגיה של המסכים תדמה נייר, יקח הרבה זמן. קריאה של עיתון פנים ארגוני מודפס, גמיש ונעים, תוך כדי השענות אחורה, אחיזת קפה ביד השנייה, ודיבור עם הקולגות, נוח וזמין הרבה יותר מכל מדיה דיגיטלית קיימת.

3. מיתוג תקשורת פנים ארגונית עיתון פנים ארגוני, יופיע בין המשרדים, בקבלה, אצל העובדים בבית, אצל לקוחות. תקשורת פנים ארגונית טובה חייבת גם להראות.

  • עיתון עובדים מודפס מוסיף גאוות יחידה כלפי פנים. העובדים יקחו אותו הביתה ויראו למשפחה ולחברים.

  • אמינות ורצינות כלפי חוץ. לקוחות וספקים ישאבו בטחון בארגון שלכם ויעריכו את הפעילויות המדוברות. לקוחות ישמחו לראות את עצמם מוזכרים לטובה, ויקראו בעיון על גישתכם לשירות.

4. העיתון מנצח את המקלדת! כשתפתחו את המחשב, עומס המידע והצורך במיקוד במשימותיכם, ימנע מרובכם לקרוא עיתון עובדים מקוון, (וגם מיילים, ניוזלטר, אפליקציות וכדומה). אתם תצללו לתוך העבודה. כשתרימו את העיניים ותושיטו את היד לקפה, למנוחה קלה, אתם תרימו את עיתון החברה המודפס, המונח על השולחן והוא "ינצח" את כל מיליארדי המסרים הממתינים לכם במחשב.

  • קרוב ל 100% יפתחו מגזין פנים ארגוני מודפס!

  • שום מדיה דיגיטלית לא יכולה להתחרות בזה. אחוזי פתיחה מוצלחים במיוחד מגיעים לעשרות אחוזים.

מובן שהפקת מגזין פנים ארגוני מודפס מייקרת את התהליך, אך בתקציבים מוגבלים, ניתן להפיק כמות קטנה יותר, המיועדת למיקום בפינות אסטרטגיות בארגון, כמו פינות קפה, חדרי קבלה ואולמות הדרכה, שם ימוקמו עיתונים מודפסים לעיון.

היכנסו לבלוג לקבל עוד טיפים בתחום התקשורת הפנים ארגונית,

וחזרו אלי לכל שאלה. אשמח לעזור!

מני שטרן

0507-528444

אהבתם? מכירים מישהו שזה מתאים לו?

שתפו עם אחד מהאייקונים של הרשתות החברתיות, מתחת לפוסט.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page