top of page
חיפוש

איך להפיק עיתון עובדים שעובד



עיתונים פנים ארגוניים קמים בזכות יוזמות ברוכות אך נעלמים ודועכים בקצב מדאיג. אתם רוצים עיתון פנים ארגוני שיספק צרכים חשובים בתקשורת פנים ארגונית, ואשר תהיה לו המשכיות! איך עושים את זה?

מינוי האחראי

חשובה מעורבות הדרגים הבכירית בחברה. יש למנות עורך האחראי/ת, בדרג ניהולי שיהיה בכיר מספיק כדי להכנס ולצאת ממשרדו של מנכ"ל החברה, לקבל גיבוי ואשר מכיר את הארגון מספיק טוב על מנת ליצור תקשורת נאותה ורלוונטית. יחד עם זאת נגיש וזמין לעבודה הנוספת הזו. זו בהחלט מטלה.

יצרו המשכיות

לו"ז: קבעו לוח זמנים קשיח להוצאת הגיליונות. כך תייצרו מחוייבות כלפי הקוראים, ציפייה, וסקרנות.


עיתון עובדים בזמן

עיצוב: קבעו קו אחיד לכל העיתונים. מגזין עובדים פנים ארגוני ככל עיתון, צריך להיות פשוט לניווט. אל תתפתו "לחדש, להתרגש, ולשנות". כך תחסכו זמן מיותר על ההפקה ותוכלו להתרכז בעיקר. הצמדו למראה קבוע, מדורים קבועים אליהם אוהבים לחזור.

קשר עם המשפחות

הוסיפו מדורים המכוונים למשפחות העובדים. חידונים, איורים ושעשועונים. כך יחשפו במשפחה למה עושים בארגון. גאוות יחידה מוסיפה לחשק של העובדים ולכיף לעבוד במקום העבודה.

תכננו שנה קדימה

כן מה ששמעתם! הפקת עיתון עובדים בעל המשכיות מחייבת לדון במה שחשוב בארגון מראש. הכינו מספר אייטמים שאתם יודעים שיעלו בהמשך השנה והתכוננו אליהם למשל על ידי צילומים מקדימים של תהליכים, אירועים וכדומה.

שיתוף הנושאים עם המפיקים שלכם, העורך, המעצב, הצלם וכדומה, יעזור לכם לחסוך בזמן המעורבות שלכם היקרה.

היכנסו לבלוג לקבל עוד טיפים בתחום התקשורת הפנים ארגונית,

וחזרו אלי לכל שאלה. אשמח לעזור!

מני שטרן

0507-528444

stern@stern.org.il

אהבתם? מכירים מישהו שזה מתאים לו?

שתפו עם האייקון של לינקדאין ופייסבוק או הרשתות החברתיות האחרות, שכאן, מתחת לפוסט.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page