top of page
חיפוש

איך לייצר מגזין פנים ארגוני מדהים בתקציב מוגבל



מגזין פנים ארגוני מדהים בתקציב מוגבל

עיתון העובדים נחשב לילד החורג של מגזיני השיווק. נכון, תמיד יש לו תקציב מוגבל אבל זו לא סיבה לוותר על נראות מצויינת והעברת מסרים מדויקת. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לכוון נכון את עיתון העובדים.

לרכז את התקציב היכן שחשוב

השער, הוא המקום הקריטי. לשם כך כדאי לשלוח צלם מקצועי ולתפוס רגע בחיי הארגון. מסיבה, גיבוש, תחרות פנימית, העברת הדרכה מגניבה וכדומה. אין תקציב לשלוח צלם? רכשו תמונה מדליקה מבנק תמונות. ניתן למצוא תמונות מדהימות, כשהעלות נעה מתמונות חינמיות באתרים המפרגנים כמות מסוימת של תמונות לצרכי שיווק, ועד עשרות בודדות של שקלים.

להשתמש בטיפוגרפיה חזקה

או קיי, בואו נחסוך בעלויות בפנים העיתון. נניח שלא ניתן לקבל תמונה איכותית לכל נושא.

השתמשו בטיפוגרפיה חזקה וחכמה. השקיעו מחשבה בכותרות מושכות וקליטות. הקפידו על כותרת משנה שתתן את עיקר הסיפור, והוסיפו בגדול מספר ציטוטים מתוך המאמר, שישפרו את ההבנה של הקורא, ללא הצורך לקרוא את כל המאמר. רוב המדפדפים לא קוראים את המאמרים, וככה - הם יקבלו את המסרים העיקריים.

ראו מספר דוגמאות מעולם הטיפוגרפיה בגלריה:

להשתמש במותג לחיזוק

זיכרו שעיתון העובדים, יוצא החוצה. אל תחששו, זוהי הזדמנות מצויינת לחזק את תדמית הארגון ולשם כך, השתמשו בחוכמה במותג. שימוש נבון בצבעי המותג, והוספת הלוגו בעדינות (בכל עמוד שני, או בעמוד אחורי וכמובן בשער) יצור קישור ויזואלי נכון ומקצועי.

היכנסו לבלוג לקבל עוד טיפים בתחום התקשורת הפנים ארגונית,

וחזרו אלי לכל שאלה. אשמח לעזור!

מני שטרן

0507-528444

stern@stern.org.il

אהבתם? מכירים מישהו שזה מתאים לו?

שתפו בעזרת האייקונים, מתחת לפוסט.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page